Behandling af returpost
Mange virksomheder oplever at mængden af returpost er uforholdsmæssig stor, og arbejdsbyrden i forhold til den nødvendige efterbehandling ligeså.
Ofte bruges kilder såsom google.com og 118.dk, når det drejer sig om at finde en adresse eller navn på en kunde eller et medlem, fra hvem man har fået sit sendte brev retur. Desværre er håndtering af returpost, med ovennævnte 3 datakilder, problematisk af flere årsager. Teledata (DGS, 118.dk) vedligeholdes ikke løbende, og af den grund er de ofte fejlbehæftede. Derfor vil man opnå et langt bedre resultat ved at lave sine datasøgninger om personer, navne og adresser, i CPR registret, og samtidig krydsreferere med andre kilder, for at sikre de helt rigtige informationer.
Med iDQ™ gøres dette enkelt og effektivt, og svaret på dine søgninger vil være realtidsopdateret direkte fra CPR registret.
På den måde undgår du ineffektiv behandling af returpost, du øger din datakvalitet, og samtidig sikrer du at dine kunder/medlemmer får den post der er tiltænkt dem.