Nyt fra partnerfronten

IDQ og Cenvation i tættere samarbejde

Igennem de sidste par år har IDQ og Cenvation arbejdet sammen for at sikre, at fælles slutkunder får beriget, opdateret og vedligeholdt deres stamdata – som oftest i en fuldautomatiseret løsning via deres CRM-system.

Produktet kaldes iDQLink og bruges af medlemsorganisationer, finans, bank, handel, distribution, foreninger, NGO’er m.fl.

Produktet henvender sig til virksomheder og organisationer, hvor slutkunder og medlemmers stamdata skal være korrekt og hvor GDPR spiller en essentiel rolle i hverdagen.

Hvad hjælper løsningen med:

  • Ét klik, så har kunden hentet informationer om slutkunde eller medlem hos IDQ via deres datakilder – solidt forankret i dit CRM
  • Optimering af ”KYC” (Kend din kunde)
  • Optimering og korrekt stamdata – gælder slutkunder og medlemmer
  • Opnå tidsbesparelser ved kunde- og medlemsoprettelser, ét klik så er data hentet
  • Optimering af kommunikationsgang med slutkunder og medlemmer
  • Let og nem adgang til integrationer og pakker som kan gavne forretningen

Hvad kræves der:
At du som virksomhed eller organisation anvender Microsoft Dynamics CRM i hverdagen.

Vi er glade for det samarbejde som er igangsat og hjælper dig meget gerne videre, hvis du kan se et behov eller har et behov for en gennemgang af muligheder og services.

Med venlig hilsen

Kenneth H. Christensen
IDQ A/S
Telefon: + 4581747676
khc@idq.dk

Brian Steensgaard
Cenvation ApS
Telefon: +4522827976
bs@cenvation.com